FAQ

FAQ

Zasady Ogólne

  1. Czym jest Odlotek?
  2. Do kogo należy serwis Odlotek.pl?
  3. W jaki sposób zarabia Odlotek.pl?
  4. Kto może zostać Użytkownikiem Odlotka?
  5. Co mogę wygrać w loteriach Odlotka?
  6. W jaki sposób mogę zdobywac nagrody?
  7. Czy muszę za coś zapłacić, np. za otworzenie konta, za możliwość udziału w loterii, za punkty, za nagrody?
  8. Jak działa program „Zaproś znajomego”? 
  9. Czy do programu "Zaproś znajomego" mogę zapraszać osoby, z którymi mieszkam, np. rodzeństwo, współlokatorów itp.?

Punkty i zamiana punktów na nagrody

  1. Czym są punkty w Odlotku i za co są przyznawane?
  2. Czy jeśli zaloguję się na stronie Odlotka więcej niż jeden raz w ciągu dnia, zdobędę więcej punktów?
  3. Czy po zakończeniu loterii, w której do wygrania było 5000 punktów, mam wybrać zamianę na punkty, czy nagrodę - Pakiet 5000 punktów?

Loterie i nagrody

  1. W ilu loteriach mogę wziąć udział?
  2. Ile punktów-losów mogę przeznaczyć na udział w jednej loterii?
  3. Jaka jest różnica między loterią z limitem losów a loterią z limitem czasowym?
  4. Wziąłem udział w loterii, ale potem się rozmyśliłem. Czy moge odzyskać wykorzystane punkty w trakcie trwania loterii?
  5. Jak często odbywają się losowania nagród?
  6. Jak mogę się dowiedzieć, czy wygrałem nagrodę?
  7. W jaki sposób otrzymam wygraną nagrodę?
  8. Jak długo będę musiał czekać na nagrodę?
  9. W jakich przypadkach przysługuje mi prawo reklamacji?
  10. Czy muszę opłacić koszty przesyłki?
  11. Czy do nagród dołączana jest gwarancja?
  12. Czy nagrody wysyłane są za granicę?
  13. Nie uzupełniłem swoich danych/źle wpisałem swoje dane i nie mogę ich zmienić, bo biorę udział w loterii. Czy mogę prosić pracowników Odlotka o zmianę swoich danych?
  14. Jak dodać opinię po otrzymaniu nagrody?

Aukcje

  1. Czym są aukcje w Odlotek.pl?
  2. Kto może wziąć udział w aukcjach?
  3. Jak długo trwają aukcje?
  4. Ile punktów kosztuje udział w aukcji?
  5. Co oznacza liczba w polu „Twoja oferta”?
  6. Ile wynosi cena jednego podbicia?
  7. O jaki czas wydłuża aukcję jedno podbicie?
  8. Dlaczego po dodaniu oferty w aukcji z mojego konta została pobrana zadeklarowana przez mnie kwita punktowa, mimo że aukcja jeszcze się nie zakończyła?
  9. Czy jeśli w jednym podbiciu zadeklaruję kwotę punktową w wysokości np. 500 punktów, a w następnym 600 punktów, to ile punktów zostanie pobranych z mojego konta?
  10. Czy jeden Użytkownik może brać udział w więcej niż jednej aukcji?

Happy Hours

  1. Czym są Happy Hours?
  2. Jak często wypadają Happy Hours?
  3. Czym się różni godzina znana od utajnionej w Happy Hours?
  4. Czy jeśli tego samego dnia zaloguję się w czasie Happy Hours oraz w „zwykłym” czasie, dostanę punkty z Happy Hours oraz punkty ze „zwykłego” logowania?
  5. Czy punkty otrzymane w dwóch Happy Hours sumują się?

TotoOdlotek

  1. Czym jest TotoOdlotek?
  2. Jak mogę zagrać w TotoOdlotka?
  3. Ile punktów mogę wygrać w TotoOdlotku?
  4. Jak często odbywaja się losowania?

Kody premiowe

  1. Czym są kody premiowe?
  2. Komu sa przyznawane kody premiowe i jak długo są ważne?
  3. Jak mam korzystac z kodów premiowych?
  4. Gdzie mogę znaleźć kody premiowe?
  5. Dlaczego admin usunął moje punkty z kodu premiowego?

Rejestracja i edycja danych osobowych

  1. W jaki sposób mogę zostać Użytkownikiem Odlotka?
  2. Czy mogę posiadać więcej niż jedno konto?
  3. Jak mogę zmienić moje dane osobowe?
  4. Czy mogę poprosić zespół Odlotek.pl o zmianę moich danych osobowych?
  5. Czy mogę zmienić swoją nazwę użytkownika (nick, login) lub e-mail?
  6. Jak mogę zlikwidować konto w Odlotku?
  7. Usunąłem konto w Odlotek.pl, na którym miałem niewykorzystane punkty. Następnie założyłem nowe konto, podając takie same dane osobowe, lecz inny login. Czy mogę zasilić nowe konto punktami z poprzedniego konta?
  8. Moje konto zostało skradzione. Co mam robić?

Ewentualne problemy techniczne

  1. Dlaczego nie mogę zarejestrować się w Odlotku? 
  2. Dlaczego nie doatałem linku z kodem aktywacyjnym?
  3. Dlaczego nie mogę połączyć się ze stroną lub zalogować się w Odlotku?
  4. Dlaczego nie otrzymuję e-maili z potwierdzeniami zakupu kuponu / wysłania kuponu?
  5. Nie widzę czasu pozostałego do końca loterii. Zegar pokazuje "--:--:--".
  6. Dlaczego czas pozostały do końca loterii nie zgadza się godziną ustawioną na moim komputerze?
  7. Dlaczego nie widzę animacji losowania?
  8. Nie pamiętam hasła. Co robić?
  9. Moje konto zostało zablokowane/usunięte. Co mam robić?

 

 

 

Najczęściej zadawane pytania (faq)

 

Zasady Ogólne


1. Czym jest Odlotek?

Odlotek jest bezpłatnym serwisem, w której można wygrać nagrody rzeczowe. Dzięki codziennemu logowaniu się do serwisu każdy Użytkownik otrzymuje punkty. Punkty mogą zostać wymienione na nagrody lub na losy na loterie.

 

2. Do kogo należy serwis Odlotek.pl?

Właścicielem Odlotek.pl jest firma Riveline Corporation z siedzibą na Wyspach Marshalla,Trust Company Complex, Ajeltake Road, Ajeltake Island, Marshall Islands MH96960.

 

3. W jaki sposób zarabia Odlotek.pl?

Odlotek.pl czerpie dochody z emitowanych w serwisie reklam; Użytkownicy klikają na interesujące ich reklamy.

 

4. Kto może zostać Użytkownikiem Odlotka?

Użytkownikiem odlotka może zostać każda osoba, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Jeśli jednak nie masz jeszcze 18 lat - nie martw się! Osoby niepełnoletnie mogą posiadać konto w serwisie za zgodą opiekuna prawnego - wystarczy, że poprosisz o zgodę rodziców! Z jednego gospodarstwa domowego może zarejestrować się najwyżej 5 osób.

 

5. Co mogę wygrać w loteriach Odlotka?

W loteriach Odlotka możesz wygrać atrakcyjne nagrody rzeczowe: sprzęt RTV i AGD, sprzęt komputerowy, markowe perfumy i wiele, wiele innych.

 

6. W jaki sposób mogę zdobywać nagrody?

Aby zdobyć nagrodę, masz do wyboru dwie opcje. Pierwszą z nich jest zamiana zgromadzonych punktów na nagrodę na zasadach opisanych w zakładce Zasady gry, przy czym ilość wymaganych punktów uzależniona jest od wartości nagrody. Jeśli jednak nad cierpliwe zbieranie punktów przedkładasz emocje związane z ryzykiem, możesz wybrać druga opcję – zamianę punktów na losy na loterię. W każdej loterii możesz wykorzystać dowolną ilość punktów (lecz nie mniej niż 10). Pamiętaj, że możesz zwiększyć swoje szanse, używając większej ilości punktów.

 

7. Czy muszę za coś zapłacić, np. za otworzenie konta, za możliwość udziału w loterii, za punkty, za nagrody?

Nie. Odlotek jest DARMOWYM serwisem. Użytkownik nie ponosi ŻADNYCH OPŁAT za jakąkolwiek czynność związaną ze swoją aktywnością w serwisie. W przypadku wygrania loterii Użytkownik otrzymuje prawo do zakupu towaru będącego przedmiotem loterii w specjalnej cenie wynoszącej jeden złoty dwadzieścia dwa grosze brutto, płatność po otrzymaniu przesyłki lub wymiany go punkty za ilość punktów, która określona jest w momencie uruchomienia loterii. Użytkownik zostaje automatycznie powiadamiany o obu opcjach i wybiera jedną z nich. W przypadku nie uiszczenia przez Użytkownika opłaty za zakup towaru, opłatę tę wniesie w jego imieniu, firma Riveline Corporation na mocy porozumienia z firmą Openzone Sp. z o.o. W wyniku tej umowy wierzytelność zwycięzcy zostanie uregulowana w jego imieniu i za jego zgodą.

 

8. Jak działa program „Zaproś znajomego”?

Zaproś swoich znajomych do zagrania w Odlotka i zdobądź punkty! Jedyne, co musisz zrobić, to kliknąć na link „Zaproś znajomego” w panelu użytkownika i podać adres e-mail Twojego znajomego. Zaprosić znajomego można też przez widoczny w panelu Użytkownika link referencyjny. Kiedy Twój znajomy zarejestruje się w Odlotku i zostanie przez nas pozytywnie zweryfikowany, Twoje konto powiększy się o 30 punktów.

 

9. Czy do programu „Zaproś znajomego”  mogę zapraszać osoby, z którymi mieszkam, np. rodzeństwo, współlokatorów itp.?

Tak, pod warunkiem, że z jednego gospodarstwa domowego nie zarejestruje się wiecej niż 5 osób.

 

Punkty i zamiana punktów na nagrody

1. Czym są punkty w Odlotku i za co są przyznawane?

Punkty w loterii Odlotek pełnią dwojaką funkcję: „waluty wymiennej”, którą „płacisz” za wybraną nagrodę, oraz losów na loterię. W pierwszym przypadku musisz uzbierać tyle punktów, ile jest to wymagane do zdobycia danej nagrody, w drugim - 1 punkt o 1 los. Po zebraniu 10 losów możesz je wykorzystać w wybranej loterii.

Punkty przyznawane są za:

  • dokonanie rejestracji na stronie Odlotek.pl (20 punktów przyznawanych jednorazowo);

  • codzienne logowanie się na stronie Odlotka (10 punktów przyznawanych za każde zalogowanie; powtórne zalogowanie w tym samym dniu nie jest premiowane, chyba że nastąpi w godzinach Happy Hours);

  • zalogowanie się na stronie Odlotka w godzinach Happy Hours (15 lub/i 25 punktów);
  • polecenie serwisu Odlotek.pl innemu Użytkownikowi (30 punktów przyznawanych za każdego Użytkownika, który zarejestruje się w serwisie Odlotek.pl dzięki Twojej rekomendacji i zostanie pozytywnie zweryfikowany przez pracowników serwisu);

  • pozostawienie na stronie Odlotka komentarza po wygraniu losowania w wybranej loterii (30 punktów przyznawanych za jeden komentarz);

  • prawidłowe wpisanie ważnego kodu premiowego.

Innym sposobem na zdobycie punktów jest wygranie loterii i zamiana swojej nagrody na punkty. Ilość punktów, na które można zamienić nagrodę, podawana jest w opisie loterii (zakładka „Informacje”).

Punkty można również zdobyć, biorąc udział w grze TotoOdlotek.

 

2. Czy jeśli zaloguję się na stronie Odlotka więcej niż jeden raz w ciągu dnia, zdobędę więcej punktów?

Nie. Standardowe punkty przyznawane są za jedno zalogowanie w ciągu dnia. Zalogowanie się na stronie więcej niż jeden raz w ciągu dnia nie jest premiowane, chyba że zalogujesz się w godzinach Happy Hours.

 

3. Czy po zakończeniu loterii, w której do wygrania było 5000 punktów, mam wybrać zamianę na punkty, czy nagrodę - Pakiet 5000 punktów?

W przypadku wygrania loterii, w której nagrodą jest np. Pakiet 5000 Punktów, możesz wybrać:

  • zamianę wygranej na punkty - wtedy na Twoim koncie pojawi się automatycznie 5000 punktów;
  • wymianę punktów na nagrodę - wtedy otrzymasz jednorazowy kod naliczający 5000 punktów na dowolne wskazane przez Ciebie konto Użytkownika, na które zostanie wprowadzony kod.

Pamiętaj, że kod jest jednorazowy i po pierwszym użyciu staje się nieaktywny. Ta opcja umożliwia przekazanie kodu osobie trzeciej - może je otrzymać inny Uzytkownik serwisu Odlotek.pl, mimo że sam ich nie zdobył. Po wybraniu opcji wymiany wygranej na nagrodę kod na 5000 punktów otrzymasz mailem w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy obsługi technicznej serwisu

Loterie i nagrody


1. W ilu loteriach mogę wziąć udział?

Nie ma limitu loterii, w których może wziąć udział pojedynczy Użytkownik. „Naturalnym” ograniczeniem jest jedynie ilość posiadanych przez niego punktów (min. 10 do jednej loterii).

UWAGA: Jeśli w loterii, w której bierzesz udział, będzie chciał uczestniczyć Twój współlokator, pamiętaj, że w jednej loterii mogą wziąć maksymalnie DWIE osoby z jednego gospodarstwa domowego!

 

2. Ile punktów muszę przeznaczyć na udział w jednej loterii?

Liczba punktów, jakie Użytkownik może wykorzystac w loterii, jest ograniczona określonym przedziałem. Aby wziąć udział w każdej pojedynczej loterii, należy przeznaczyć na nią co najmniej 10 punktów. Jednocześnie liczba ta w loteriach z ograniczoną liczbą losów nie może być większa niż 3% łącznej wartości nagrody określonej w punktach (maksymalna liczba losów, którą Użytkownik może wykorzystać w każdej loterii, jest podawana w informacji o nagrodzie).

 

3. Jaka jest różnica między loterią z limitem losów a loterią z limitem czasowym?

W loterii z limitem losów wymagane jest uzbierania przez system wymaganej liczby losów, bez której loteria nie może się rozpocząć. Po uzbieraniu wymaganej liczby losów loteria rozpoczyna się automatycznie.

a wykorzystane w niej punkty zostają zwrócone Użytkownikom.

 

4. Wziąłem udział w loterii, ale potem się rozmyśliłem. Czy mogę odzyskać wykorzystane punkty w trakcie trwania loterii?

Nie. Ani w trakcie trwania loterii, ani po jej zakończeniu Użytkownik nie może wycofać punktów, które przeznaczył na loterię.

 

5. Jak często odbywają się losowania nagród?

Losowania odbywają się natychmiast po uzbieraniu wymaganej liczby losów lub po upływie czasu trwania loterii.

 

6. Jak mogę się dowiedzieć, czy wygrałem nagrody?

Wyniki ogłaszane są natychmiast po zakończeniu loterii na stronie Odlotek.pl. Informacja o wynikach loterii wysyłana jest również do wszystkich Użytkowników, którzy wzięli w niej udział.

 

7. W jaki sposób otrzymam wygraną nagrodę?

Nagroda zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres Użytkownika.

 

8. Jak długo będę musiał czekać na nagrodę?

Czas między złożeniem zamówienia a otrzymaniem nagrody przez zwycięzcę loterii wynosi do 30 dni roboczych.

 

9. W jakich przypadkach mogę złożyć reklamację?

Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli otrzymana nagroda będzie uszkodzona, niekompletna, niezgodna z opisem lub jeśli nie otrzyma jej po upływie 90 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

 

10. Czy muszę opłacić koszty przesyłki?

Nie. Użytkownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z przesyłką nagród.

 

11. Czy do nagród dołączana jest gwarancja?

Tak. Do każdej nagrody dołączana jest ważna gwarancja, jeśli producent takową oferuje. Niektóre przedmioty nie posiadają pisemnej gwarancji, i takim przypadku podstawą reklamacji jest dołączony do przedmiotu paragon na kwotę jeden złoty dwadzieścia dwa grosze.

 

12. Czy nagrody wysyłane są za granicę?

Nie. Odlotek.pl obsługuje wysyłanie przesyłek tylko na terenie Polski.

 

13. Nie uzupełniłem swoich danych/źle wpisałem swoje dane i nie mogę ich zmienić, bo biorę udział w loterii. Czy mogę prosić pracowników Odlotka o zmianę swoich danych?

Nie. Pracownicy serwisu Odlotek.pl nie prowadzą edycji danych swoich Użytkowników. Tylko Użytkownicy mogą edytować swoje dane.

14. Jak dodać opinę po otrzymaniu nagrody?

Opinię można dodać w zakładce "Moje konto / Nagrody", klikając w link "Dodaj opinię".

 

Aukcje

1. Czym są aukcje w Odlotek.pl?

Aukcje są sposobem wymiany zgromadzonych punktów na nagrody. Aby zdobyć nagrodę za swoje punkty, Użytkownik musi ją wylicytować, pokonując innych Uczestników aukcji.

 

2. Kto może wziąć udział w aukcjach?

Uczestnikami aukcji mogą być wyłącznie zarejestrowani Użytkownicy serwisu Odlotek.pl.

 

3. Jak długo trwają aukcje?

Czas każdej aukcji jest ustalany osobno. W opisie każdej aukcji jest podany czas rozpoczęcia aukcji. Zegar odmierza czas pozostały do końca aukcji. Po upływie czasu pozostałego do końca aukcji aukcji zostaje zakończona, chyba że czas zostanie wydłużony przez podbicia. Każde podbicie wydłuża czas aukcji o określony czas.

4. Ile punktów kosztuje udział w aukcji?

 

Aby wziąć udział w aukcji, należy „kupić” podbicie. Cena jednego podbicia podana jest w zakładce „Zasady aukcji”. Suma kolejnych podbić nie zostaje zwracana na konto Użytkownika.

W momencie złożenia oferty z konta Użytkownika zostaje tymczasowo pobrana zadeklarowana przez niego kwota punktowa. Jeśli Użytkownik nie wygrała aukcji, zadeklarowana przez niego kwota punktowa zostaje zwrócona na Twoje konto.

 

5. Co oznacza liczba w polu „Twoja oferta”?

W polu ”Twoja oferta” wyświetlona jest automatycznie minimalna kwota punktowa, którą Uczestnik aukcji może zadeklarować, by jego oferta była najwyższa. Aby dokonać podbicia, nie możesz wpisać niższej kwoty (możesz jednak wpisać wyższą).

 

6. Ile wynosi cena jednego podbicia?

Cena jednego podbicia jest ustawiana osobno dla każdej aukcji i jest podana w zakładce „Zasady aukcji”.

 

7. O jaki czas wydłuża aukcję jedno podbicie?

Jedno podbicie wydłuża aukcje o czas podany w zakładce „Zasady aukcji”.

 

8. Dlaczego po dodaniu oferty w aukcji z mojego konta została pobrana zadeklarowana przez mnie kwita punktowa, mimo że aukcja jeszcze się nie zakończyła?

W momencie złożenia oferty z konto Użytkownika zostaje automatycznie pobrana zadeklarowana przez niego kwota punktowa. Gdy aukcja zostanie zakończona i Użytkownik jej nie wygrał, zadeklarowana przez niego kwota zostaje automatycznie zwrócona na jego konto.

 

9. Czy jeśli w jednym podbiciu zadeklaruję kwotę punktową w wysokości np. 500 punktów, a w następnym 600 punktów, to ile punktów zostanie pobranych z mojego konta?

Po każdym kolejnym podbiciu z kont Użytkownika pobierane jest tyle punktów, ile brakuje do zadeklarowanej przez niego ostatnio kwoty punktowej. W podanym przykładzie po pierwszym podbiciu z kont Użytkownika zostanie pobrane 500 punktów, po kolejnym – 100 punktów, czyli razem 600 punktów (oraz punkty za podbicia).

 

10. Czy jeden Użytkownik może brać udział w więcej niż jednej aukcji?

Tak. Nie ma limitu aukcji, w których może wziąć udział jeden Użytkownik.

 

Happy Hours

1. Czym są Happy Hours?

Happy Hours to specjalne „szczęśliwe godziny”, w których można zdobyć dodaktowe punkty.

 

2. Jak często wypadają Happy Hours?

Happy Hours wypadają dwa razy w ciągu doby, między 8.00 a 12.00 oraz między 13.00 a 23.00. Jedna z nich jest zawsze znana i wyświetlana na stronach Odlotka codziennie po godzinie 24.00, druga jest utajniona.

 

3. Czym się różni godzina znana od utajnionej w Happy Hours?

Za zalogowanie się w znanej godzinie Happy Hours Użytkownik otrzymuje 15 dodatkowych punktów. Za zalogowanie się w utajnionej godzinie Happy Hours Użytkownik otrzymuje 25 dodatkowych punktów.

 

4. Czy jeśli tego samego dnia zaloguję się w czasie Happy Hours oraz w „zwykłym” czasie, dostanę punkty z Happy Hours oraz punkty ze „zwykłego” logowania?

 

Tak, pod warunkiem, że logowanie w godzinie Happy Hours nie będzie Twoim pierwszym logowaniem w serwisie danego dnia. Jeśli zalogujesz się wcześniej, niż wypada godzina Happy Hour, dostajesz standardowe 10 pkt., a po zalogowaniu się w godzinie Happy Hours - dodatkowe 15 (lub 25) pkt. Jeśli zaogujesz się po raz pierwszy w ciągu dnia w godzinie Happy Hours, otrzymasz 15 (lub 25 pkt.), lecz po ponownym zalogowaniu się po godzinie Happy Hours nie otrzymasz standardowych 10 pkt.

 

5. Czy punkty otrzymane w dwóch Happy Hours sumują się?

Tak. Jeśli będziesz mieć szczęście i uda Ci się zalogować w obydwu Happy Hours (znanej i utajnionej), z obydwu logowań otrzymasz w sumie 40 dodatkowych punktów.

 

TotoOdlotek

1. Czym jest TotoOdlotek?

TotoOdlotek jest grą liczbową organizowaną przez serwis Odlotek.pl, opartą na zasadach losowania sześciu liczb z czterdziestu dziewięciu dostępnych. Nagrodami w grze są punkty, których ilość zależy od rodzaju trafienia.

 

2. Jak mogę zagrać w TotoOdlotka?

Aby wziąć udział w grze, należy wypełnić kupon, zaznaczając wybrane liczby z przedziału od 1 do 49. „Koszt” wypełnienia jednego kuponu wynosi 5 punktów. Każdy Użytkownik może wypełnić dowolną ilość kuponów.

 

3. Ile punktów mogę wygrać w TotoOdlotku?

Ilość wygranych punktów zależy od ilości trafień. Stosuje się następujący przelicznik:

  • 2 trafnie wytypowane liczby – 10 punktów,
  • 3 trafnie wytypowane liczby – 100 punktów,
  • 4 trafnie wytypowane liczby – 500 punktów,
  • 5 trafnie wytypowanych liczb – 5 000 punktów,
  • 6 trafnie wytypowanych liczb – co najmniej 100 000 punktów.

Trafienia z więcej niż jednego kuponu nie sumują się (np. jedna trafiona liczba z jednego kuponu i dwie z drugiego nie oznaczają wygranej "trójki", lecz "dwójkę").

 

4. Jak często odbywają się losowania?

Losowania odbywają się codziennie o godzinie 12:30.

 

Kody premiowe

1. Czym są kody premiowe?

System kodów premiowych jest jednym ze sposobów zdobywania premiowych punktów na Odlotku. Pojedynczy kod może stanowić ciąg losowych znaków, np. n0v4atua6a11 lub hasło ustalane przez pracowników serwisu, np. Premia na Odlotku. Liczba punktów możliwych do zdobycia za dany kod premiowy jest ustalany każdorazowo przez pracowników serwisu.

 

2. Komu przyznawane są kody premiowe i jak długo są ważne?

Istnieją następujące rodzaje kodów premiowych:

  • przeznaczone dla pojedynczych Użytkowników;
  • przeznaczone dla kilku Użytkowników, ograniczone czasowo – ten sam kod może wówczas wykorzystać np. 10 Użytkowników, po czym kod traci ważność;
  • przeznaczone dla wszystkich zarejestrowanych Użytkowników Odlotka, ograniczone czasowo.

 

3. Jak korzystać z kodów premiowych?

Należy otworzyć zakładkę „Moje konto” → „Kody premiowe”, wpisać kod w polu „Kod premiowy” i nacisnąć przycisk „Dodaj”. Jeśli kod jest ważny, punkty zostaną dodane do Twojego konta.

 

4. Gdzie mogę znaleźć kody premiowe?

Kody premiowe publikowane są codziennie na następujących stronach:

  • Na oficjalnym blogu Odlotka
  • Na profilu Odlotka na Naszej Klasie
  • Na stronie Odlotka na Facebooku
  • Na nieoficjalnym forach Odlotka
  • W serwisie OpenZone.pl.

5. Dlaczego admin usunął moje punkty z kodu premiowego?

Najprawdopodobniej podpowiedź do kodu-zagadki, której udzieliłeś publicznie (na blogu, NK, Facebooku lub forum) została uznana przez admina za zbyt dosłowną/jawną/naprowadzającą i zdecydował wymierzyć doraźną "karę" w postaci zdobytych dopiero co punktów (lub tymczasowej blokady konta w serwisach społecznościowych). Zdarza się to rzadko, niemniej - ostrożnie z podpowiedziami :-).

 

Rejestracja i edycja danych osobowych

1. W jaki sposób mogę zostać Użytkownikiem Odlotka?

Aby się zarejestrować, wystarczy poprawnie wypełnić i wysłać Formularz rejestracji. Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny, na który musisz kliknąć, by zakończyć rejestrację. Tym samym Twoje konto zostanie automatycznie utworzone i będziesz mógł zacząć zbierać punkty!

 

2. Czy mogę posiadać więcej niż jedno konto?

Nie. Każdy Użytkownik Odlotka może posiadać tylko jedno konto.

 

3. Jak mogę zmienić moje dane osobowe?

Zmiany danych osobowych możesz dokonać w zakładce „Moje konto”. Po wypełnieniu formularza „Moje dane” kliknij przycisk „Zmień”, a Twoje dane zostaną zmienione automatycznie.

Pamiętaj: Po wygraniu przez Ciebie loterii nagroda zostanie wysłana na adres podany w Twoich aktualnych ustawieniach. Zmień swoje dane ZANIM weźmiesz udział w loterii!

 

4. Czy mogę poprosić zespół Odlotek.pl o zmianę moich danych osobowych?

Nie. Pracownicy serwisu Odlotek.pl nie prowadzą edycji danych swoich Użytkowników. Tylko Użytkownicy mogą edytować swoje dane.

 

5. Czy mogę zmienić swoją nazwę użytkownika (nick, login) lub e-mail?

Nie. Zmiana loginu i adresu e-mail nie jest możliwa ze względów bezpieczeństwa.

 

6. Jak mogę zlikwidować konto w Odlotku?

Aby usunąć swoje konto, zaloguj się na stronie, przejdź do panelu użytkownika („Moje konto”), następnie do zakładki „Usuń konto”. Możesz też bezpośrednio przejść do zakładki „Usuń konto” klikając tutaj.

 

7. Usunąłem konto w Odlotek.pl, na którym miałem niewykorzystane punkty. Następnie założyłem nowe konto, podając takie same dane osobowe, lecz inny login i e-mail. Czy mogę zasilić nowe konto punktami z poprzedniego konta?

Nie. Wraz z likwidację konta wszystkie zgromadzone na nim punkty zostają utracone.

 

8. Moje konto zostało skradzione. Co mam robić?

W przypadku podejrzenia o kradzież konta spróbuj zmienić swoje hasło dostępu, klikając w "Zaloguj"-->"Zapomniałem hasła". Mozesz również poprosić pracownikó serwisu Odlotek.pl o zablokowanie skradzionego hasła. Dyspozycja blokady konta musi zostać wydana z adresu e-mail przypisanego do loginu Użytkownika lub z formularza kontaktowego z podaniem swojego loginu w serwisie Odlotek.pl oraz przypisanego do niego adresu e-mail.

Pamiętaj: Nie udostępniaj hasła do swojego konta innym osobom! Nie wybieraj hasła, które brzmi tak samo jak Twój login!

 

Ewentualne problemy techniczne


1. Dlaczego nie mogę zarejestrować się w Odlotku?

Sprawdź, czy wszystkie pola w Formularzu rejestracyjnym są prawidłowo wypełnione. Jeśli popełniłeś błąd, wyświetli się okno dialogowe z informacją, które pola są wypełnione nieprawidłowo. Pamiętaj, ze pola: „Login”, „Hasło” i „Potwierdzenie hasła” są kasowane za każdym razem, gdy pole nie jest wypełnione poprawnie. Nie zapomnij wypełnić tych pól ponownie.

 

2. Dlaczego nie doatałem linku z kodem aktywacyjnym?

Sprawdź, czy link z kodem aktywacyjnym nie trafił do skrzynki spamowej. Jeśli go tam nie znajdziesz, zgłoś nam swój probnlem przez formularz kontaktowy - aktywujemy Twoje konto ręcznie

 

3. Dlaczego nie mogę połączyć się ze stroną lub zalogować się w Odlotku?

Aby połączyć się ze stroną internetową twoja przeglądarka musi akceptować pliki „cookies”. Po rejestracji należy wypełnić pola „Login” i „Hasło”, a następnie kliknąć przycisk „Zaloguj”.

 

4. Dlaczego nie otrzymuję e-maili z potwierdzeniami zakupu kuponu/wysłania kuponu?

Sprawdź, czy adres email wprowadzony w czasie rejestracji jest poprawny.

 

5. Nie widzę czasu pozostałego do końca loterii. Zegar pokazuje "--:--:--".

Aby w pełni korzystać z Odlotek.pl należy w przeglądarce włączyć obsługę JavaScript.

 

6. Dlaczego czas pozostały do końca loterii nie zgadza się godziną ustawioną na moim komputerze?

Obowiązującym czasem loterii Odlotek.pl jest czas serwera widoczny w prawym dolnym rogu głównej strony serwisu. Aby czas serwera był w miarę rzeczywisty, należy często odświeżać stronę.

 

7. Dlaczego nie widzę animacji losowania?

Abyś mógł zobaczyć animację losowania, Twoja przeglądarka musi mieć włączoną obsługę Adobe Flash w wersji 10.0 lub wyższej. 


8. Nie pamiętam hasła. Co robić?

Przejdź na stronie Odlotek.pl/przypomnienie-hasla, wpisz swój adres email w polu „Adres e-mail ” i kliknij przycisk „Przypomnij!”. Na twój adres e-mail zostanie wysłany link pozwalający na zmianę hasła. Postępuj zgodnie z przesłanymi instrukcjami.

 

9. Moje konto zostało zablokowane/usunięte. Co mam robić?

Zablokowanie lub usunięcia konta może nastąpić w przypadku naruszenia przez Użytkownika którejś z zasad korzystania z serwisu Odlotek.pl. Aby poznać przyczynę zablokowania/usunięcia konta, skontaktuj się z Administratorem serwisu.

 

 


Kto może zostać Użytkownikiem serwisu Odlotek.pl?

Aktywność użytkowników